17 Haziran 2011 Cuma

Evet ben o civarlarda AĞLADIM.

Teoman ve yeni albümü, dinlemedeyim.
Yıllar yıllı Teoman ve sesi... Seviyorum. Yoğun hayatımı... Bugünkü yeni topuklumu... Meşgul ve işkolik hallerimi... Vaktim 24 saattim hep dolu olsun, her yere yetişebileyim istiyorum. Galiba başarıyorum. Tek başaramadıklarım daha az sigara içebilmek ve üretken olmak... Haaa birde erken uyanıp, haftanın 6 günün spora gidememek....
Teoman'nın ''Gemiler'' şarkısının kulaklarım arıyor. Yeni albümüne alışmak vakit alacak gibi.
Bu Fizy gerçekten sarhoşşşşşş:) Bana öyle bakma anlayacaklar...
Evet kabul bu akşam hüzün denizlerinde fazla açıldım, azcıkta su yuttum:(
Sigaramm nerelerdesin?
En iyi, en deliksiz uyku azcık alkol aldıktan sonra uyumak...
Galiba çok falza kötü örnek oldum. Şu gerçekte var HER KOYUN KENDİ BACAĞIN ASILIR ARKADAŞIM.

Geçenlerde pilatesin baya önemli ve zor bir spor olduğunu fark ettim, bunu fark etmem; acaba sporu biraz daha savsaklasam mı diye düşündürdü?
Tembellik var hemde fenayım. Ve bugün hiçte pozitif cümleler kuramıyorum:(

İYİ geceler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder